söndag 10 juli 2011

Balkongen - Slutresultat!

Nu är jag klar med styligen av balkongen, vad jag vet i alla fall ;)
Såhär blev resultatet:

Rosa kudde indiska, 129 kr
Har velat ha den där rosa kudden ett tag men inte riktigt tyckt att den varit värd 179 kr som den kostat, men nu när den var på rea för 129 kr så slog jag till =)

Gardiner vita 69 kr, gardiner nät 35 kr båda ikea, ljushållare från indiska
Har funderat ett tag på att fixa gardiner till balkongen men visste inte hur jag skulle få till det, men så kom jag på idén att använda duschdrapperistång! På så sätt behövde jag inte borra några hål, men kunde ändå få upp en gardinstång =)

Svart bord från ikea, 29 kr (ord. pris 49 kr), ljus present från mamma men även det från ikea
Nu när det var rea på de små Lack borden från ikea så passade jag på att köpa ett, passar riktigt bra på balkongen ju =)

Har tydligen lyckats få gröna fingrar tillfälligt, för se vad det blommar ;D

Håll med om att det blev riktigt mysigt med gardiner!
Med lite mattor, kuddar, gardiner och blommor känns balkongen riktigt ombonad och som ett extra litet rum, fast ute! Här behövs ingen inglasning! ;D

1 kommentar:

  1. Men guuud såååå fiiint!! Sådär vill jag också ha det om jag hittar en läga med ballis =)

    SvaraRadera