lördag 5 februari 2011

Ommöblering i sovrummet

För ca 2 månader sen så köpte jag Allt i hemmet tidingen med det här omslaget:

Jag bara kände att jag vill ha ett snyggt och mysigt sovrum jag med när jag såg bilden.Så jag började kolla efter bomullssatinlakan, mjuka härliga lakan att sova i. Hittade vita på ellos/jotex som jag tyckte om så jag skickade efter dom. Det var vad som var med i jotexpaketet som ni inte fick se =)

Idag har jag i alla fall, i och med att jag är ledig (!), tagit tag i saken att möblera om och bädda till fint i sovrummet. Är rätt nöjd faktiskt. Sovrummet är tillbaka så som det var meningen från början. Ska se hur det går. Men det ser väldigt inbjudande och mysigt där nu, så man bara vill hoppa i säng och sova =)





Mysigt eller hur?! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar