onsdag 1 december 2010

Balkongen

Det finns ett utrymme jag glömt bort att ta med, inte för att det räknas som ett rum (förutom på sommaren) och det är ju balkongen. Har lite bilder från i somras då jag och mamma stylat det lite =)

Ihopfällbart bord och 2 stolar hade förra lägenhetsägaren lämnat efter sig. Stolarna på bilden är från ikea och present från mamma när jag flyttade hemifrån på riktigt. Vaxduken köpte jag för 20 kr på rusta, där även trasmattorna kommer ifrån och köpt för en billig peng.
Klädde 2 yoghurthinkar med vaxduk för att ha som krukor, kunde inte hitta mina riktiga krukor... men det matchade ju iaf =) Vi lekte äntligen hemma möter sommar med ernst när vi fixade :D


Nästan så man längtar till sommaren igen när man ser bilderna. Men får väl njuta av julen som snart är här och sen längta efter sommaren =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar