onsdag 15 december 2010

Tisdagstema á la Fabriken

Tänkte jag skulle haka på bloggen:
s
temadagar lite. De kör söndagar och tisdagar som temadagar. För inredningdinspirationens skull =)

Idag är det ju då tisdag och dagens tema är: Favoritmöbel!

Min favoritmöbel måste vara soffan. Tycker den är lagom stor, skön och det ställe där jag tillbringar mest tid vid/på när jag är hemma. Ser på tv, pysslar, sitter vid datorn, fikar o.s.v.

Soffan är köpt på Jysk faktiskt för ca 4 år sedan. Går att fälla ut så den kan användas som extra säng =)
Hade funderingar när jag flyttade in om jag skulle använda den utfälld och ha den som en stor myssoffa. Mycket kuddar (har jag ju iofs redan), filtar/plädar. Lite som en dagbädd. Bara att bädda ner sig och se på film eller tv efter en lång arbetsdag. Kanske borde testa det =)

Nu ska jag fortsätta att se på Äntligen Hemma på 4:an.

2 kommentarer: