söndag 5 december 2010

Mer julpyntande =)

Okay, jag vet att jag inte skulle köpa mer julpynt men kände att det skulle vara kul med en julgran. Fick bli en liten, 120 cm hög. Köpt på rusta för 99 kr. Köpte lila glittret där också, för 20 kr. Kulorna hittade jag på ica maxi, 16 st för 30 kr.



(klicka på bilderna så blir de större)

Fick upp en stjärna i fönstret i sovrummet också, har en lågenergilamap i så den har inte så starkt sken. Den tog nästan en halvtimme att få upp så orkar inte byta till en starkare lampa =P

Just nu har de 50 % rabatt på alla elljustakar på ica maxi i birsta så passade på att köpa en till hjärljusstake, fast i rött. Det var ända färgen kvar, men tänkte att jag till nästa år kanske kan måla den i en annan färg =)

4 kommentarer:

  1. Vilken fin och mysig gran :D

    SvaraRadera
  2. Tack =) Gillar den ja med =)
    Kanske blir knepigt att dansa runt den men ;P

    SvaraRadera
  3. Haha nejdå! Inga problems! ;) Haha

    SvaraRadera
  4. Ha ha kommer du och dansar med mig då?? =)

    SvaraRadera