tisdag 7 december 2010

Andra advent

...var det igår och den tillbringades i birsta city med min kära mamma.
Det resulterade i lite shopping. Surprise surprise ;P
Här var vad som shoppades/som jag fick av mamma:

God Jul skyltar för att hänga i t.ex. fönster eller granen, men jag har satt fast dom på ytterdörren. De kommer från Village och kostar 69 kr för båda.
Fick 3 stycken julstjärnor av mamma som hon ställde i en stor kruka, blev en stor och fin blomma istället för 3 då =)
Fick även en 30 meter lång ljusslinga av mamma. Som ni ser på bilden virade vi den runt räcket på balkongen. Så det vart lite juligt där ute också.
Köpte ett lila tallriksunderlägg på indiska för ca 30 kr för att ha som duk i vardagsrummet.

Tror inte jag julpyntat så här mycket nån gång sen jag flyttade hemmifrån, men måste ju säga att det är kul och fint och juligt blir det =)

Ska snart lägga upp en önskelista på lite snygga och roliga saker jag skulle vilja ha till lägenheten =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar