tisdag 14 december 2010

Letar inspiration

Har inte riktigt haft tid att blogga senaste veckan känner jag. Dessutom har jag inte riktigt haft någon inspiration heller.

Det jag håller på med just nu inredningsmässigt här hemma är att försöka få upp hylla och klocka på väggen ovanför tv:n:

Troligtvis blir det bara en hylla (istället för två), för annars får nog inte klockan plats är jag rädd. Behöver hyllan till mina filmer, har fulla ps. skåpet med filmer... =)

Det är denna klocka som ska upp på väggen:

Visarna är ca 45 cm långa. Blir rätt stor klocka. Skulle vilja ha den i svart istället för silver men jag vet inte om det blir bra att spraya den?!

Har denna wallsticker som jag skulle vilja ha upp någonstans också:
Tycker den är lite häftig. Men frågan är ju om den passar in. Tåls att fundera på.

Nu ska jag kolla efter lite inspiration, till ny omdekoratin eller kanske shopping. Vem vet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar