måndag 17 januari 2011

Dukningar

Jag har lite funderingar kring dukningar. Eller ja mer hur det ska se ut på bordet i köket inför en dukning. Exprimenterar lite. Här är en variant, är inte så förtjust i den men får helt enkelt fortsätta testa =)
Hänger upp mig på lite sånna konstiga saker ibland. Nästa grej jag vill fixa med är inne i sovrummet. Tar det när det blir mer aktuellt =)




Det känns som jag fått till det för plottrigt och som att det rosa inte helt passar in i det i övrigt turkosa köket. Dock så kanske det funkar om jag får upp mina nya gardiner, de ser ut som de som sitter uppe (se översta bilden) men i rosa istället. Och om man tar in rosa detaljer till fönstret dessutom. Hmm hmm. Får se. Blir nog snart mer bilder kring "dukning" väldigt snart... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar