tisdag 11 januari 2011

Pyssel från förra lägenheten

Innan jag flyttade till denna lägenhet bodde jag i en liten hyresetta på söder i Sundsvall. Eftersom jag som sagt hyrde lägenheten kunde jag ju inte fixa med så mycket vad gäller tapeter och måla, men jag gjorde lite pyssel iaf för att liva upp stället. Tänkte visa bild på det här:
Både stjärnorna och gitarrerna satt jag och ritade ut efter mallar jag gjort och klippte ut. Det tog ett bra tag kan jag säga men jag var nöjd i alla fall =)
Tyckte att det var alldeles för dyrt att köpa färdiga gitarrer, de kostade en 40-50 kr st att beställa så jag gjorde helt enkelt egna. En rulle självhäftande plastfilm kostar under 100-lappen och då får man ut väldigt många gitarrer ju. Även stjärnor =)
Kul både till kakel och väggar, så sätt igång och pyssla vet jag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar