onsdag 12 januari 2011

Julen bortstädad!

Nu har jag helt och hållet städat bort julen från lägenheten. Känns rätt skönt =) Och kul, för nu rycker det i shoppingnerverna. Ha ha. Har varit ute och shoppat lite idag faktiskt, kan ni få se sen =)

Tänkte att eftersom jag ändå skulle byta ut så mycket saker i vardagsrummet så passade jag på att göra "myssoffan" som jag hade funderat på från början. Fixa det igår, känns härligt och riktigt mysigt än så länge. Så får väl se hur pass länge jag känner att jag vill ha det såhär:



Känns som sagt väldigt mysigt just nu när det fortfarande är vinter och kallt ute. När våren kommer kanske det blir som vanligt igen, får se =)

Letar efter nya kuddfodral i turkos helst och en rosa pläd. Nån som har något tips?? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar