onsdag 24 november 2010

Badrummet

Badrummet är det minsta, tråkigaste och näst sista rummet av min lägenhet.
Är helt enkelt minst nöjd med badrummet av alla rummen, mycket jag skulle vilja göra om. Men det kostar tid och pengar, har lite av båda för tillfället =P

Här kommer i alla fall bilder på hur det ser ut:
När man står i dörröppningen ser man det här. Gult badkar, otroligt snyggt =P Fast med de rosa accentfärgerna jag har i badrummet passar det rätt bra med ett gult istället för ett vitt badkar. Skulle dock vilja ha dusch istället så jag kan få in lite mer förvaring för t.ex. handdukar.
Skulle behöva byta ut toaletten, men ska börja med att byta toalock så länge. Vill även byta ut spegelskåpet, inte snyggaste men funkar.
Handdukarna, mattan och draperierna är köpta på h&ms sida. Gillar handdukarna riktigt mycket, för att komma till till h&ms shop klicka på länken: shop
Jag har 3 st duschdrapperier uppsatta, 1 mot väggen för att dölja den fula tapeten lite och 2 st att dra för helt enkelt för att inte vattnet ska komma på golvet när man duschar. Hade egentligen vilja haft helrosa drapperier, men det verkar smått omöjligt att hitta. Men dessa var söta med rosa fjärilar så de fick duga =)
Inte för att det syns så väl, men hade ingen bra bild på min enda riktiga förvaring i badrummet är 2 st ikea lillångenskåp uppsatta på väggen. Lagom till parfymflaskor, handkrämer och annat man behöver men inte så snyggt att ha framme, gillar dom skarpt =)

Så ser alltså mitt lilla badrum ut, inte alltför snyggt men bättre än inget badrum alls =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar