torsdag 25 november 2010

Jultema färg hos mig blir...

inte rött utan LILA!! =)
Eftersom jag inte tycker att rött riktigt passar i min lägenhet, och desutom inte är för att pynta alltför mycket så funderade jag på vilken färg jag skulle kunna få in för att byta ut de vanliga färgerna. Funderade ju på rosa, eftersom det verkar vara lite populärt med rosa julpynt =) Men rosa har jag ju vanligtvis, så därför får det bli lila. Det blir främst inne i vardagsrummet jag kommer köra lila tema. Kommer byta de turkosa kuddöverdragen till lila och få in lite små lila pynt helt enkelt.
Kul att bryta från de typiska juliga färgerna.

Vad blir din jultema färg? Typiskt röd eller blir det någon annan rolig färg? =)

(bilder lånad från google.se sökning pruple christmas)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar