torsdag 25 november 2010

Julpyntsshopping

Idag innan jobbet var jag på birsta city och sprang runt. Var in på hemtex och köpte en duk. Ja det vart en duk istället för en löpare. Det var 25% rabatt på alla dukar så det blev ca 150 kr för duken jag köpte istället för 200 kr. Löparen jag funderat på var inte lika snygg i verkligheten som på bild tyckte jag.
Detta är duken jag köpte:

(bild lånad från hemtex.se)

Köpte den med vit botten och svarta bockstäver. Ska lägga upp bilder sen när jag pyntat i helgen inför advent =)

Var inne på ikea för att köpa parfymflaskorna också men de fanns inga =( Så måste kolla på deras lagerstatus på sidan för att se när de får in några igen.

Hann med en sväng på indiska där jag hittade lite roliga saker (vart dock inget köpt) som jag önskar mig i julklapp ;) En jordglob och en mini karaff/flaska.

(bilder lånade från indiska.se)

Nu efter jobbet var jag in på rusta för att köpa siffror till adventsljusen men de hade inga. Kom ändå ut med en stjärna att ha på lampfot och ett nummerljus. Så nu får det vara slut med julpyntsshoppandet, för i år iaf =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar